Shop Mobile More Submit  Join Login
Half Off! by donda Half Off! by donda
Yeah, this was too good to pass up.

I happened across this house while scouting for a location for another photo shoot, and we immediately made a "sold" sign and threw together a mini-shoot to get this shot before they tore the house the rest of the way down.

Cosplay by Kaley.
Photography and editing by me.
Zee Captain and Romantically Apocalyptic belong to :iconalexiuss:.
Add a Comment:
 
:iconkojinkaluigigodzilla:
KojinkaLuigiGodzilla Featured By Owner Sep 29, 2012  Hobbyist General Artist
Wow! You struck gold! What happened to that place?
Reply
:iconsol4rplexus:
Sol4rpleXus Featured By Owner May 20, 2012  Hobbyist Writer
Thats an epic photoshot!
Reply
:iconisiri-blackthorn:
Isiri-Blackthorn Featured By Owner Feb 3, 2012  Hobbyist Photographer
This is brilliant! But where is Captain's sexy pose?
Reply
:icondonda:
donda Featured By Owner Feb 3, 2012
Thank you!
Hahaha, actually, we have an alternate version of that. Here, I uploaded it to my scraps: [link]
Reply
:iconisiri-blackthorn:
Isiri-Blackthorn Featured By Owner Feb 3, 2012  Hobbyist Photographer
Thank you for sharing! :iconbiggrinplz:
Reply
:icondonda:
donda Featured By Owner Feb 5, 2012
You're welcome!
Reply
:icondamnheliotrope:
damnheliotrope Featured By Owner Feb 3, 2012  Hobbyist Artisan Crafter
This is like perfect opportunity, man you're lucky xD
Reply
:icondonda:
donda Featured By Owner Feb 3, 2012
Oh man, I know it. That's why I dragged my friend out the very next morning after I found it and made her do this shoot despite the workers on the lot who were probably staring at us funny. XD
Totally worth it.
Reply
:icondamnheliotrope:
damnheliotrope Featured By Owner Feb 3, 2012  Hobbyist Artisan Crafter
Haha, I can just imagine :P Probably even worse than when I walk into a store and ask them where the welding goggles and gas masks are,,,, "are making a meth lab?!?!" "nooo, i'm not!"
Reply
:icondonda:
donda Featured By Owner Feb 5, 2012
Haha, just tell them you have some welding and painting to do. It's easier that way.
Reply
:icondamnheliotrope:
damnheliotrope Featured By Owner Feb 7, 2012  Hobbyist Artisan Crafter
Lol that's actually a good idea, i'm so doing that next time xP
Reply
:iconydriss:
Ydriss Featured By Owner Feb 2, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Ahahaa man this is just too good to be true! Ya just gotta love Captain Zee :heart:
Reply
:icondonda:
donda Featured By Owner Feb 3, 2012
He is full of awesomeness. :)
Reply
:iconhyshinara:
Hyshinara Featured By Owner Feb 2, 2012   Digital Artist
Hahaha, this is just great! :XD:
Reply
:icondonda:
donda Featured By Owner Feb 2, 2012
Thanks!
Reply
:icontumbleweedfrenzy:
TumbleweedFrenzy Featured By Owner Feb 1, 2012
:rofl:
Reply
:icondonda:
donda Featured By Owner Feb 2, 2012
:dance:
Reply
:icontumbleweedfrenzy:
TumbleweedFrenzy Featured By Owner Feb 2, 2012
:)
Reply
:iconcauseallidoisdance:
causeallidoisdance Featured By Owner Feb 1, 2012  Hobbyist General Artist
OMG XD <3
Reply
:icondonda:
donda Featured By Owner Feb 2, 2012
:D
Reply
:iconwipdeedoo:
WipDeeDoo Featured By Owner Feb 1, 2012
This is awesome.
Reply
:icondonda:
donda Featured By Owner Feb 2, 2012
Thanks! Much appreciated. :)
Reply
:iconbastsboutique:
BastsBoutique Featured By Owner Feb 1, 2012  Professional Artisan Crafter
Brilliant
Reply
:icondonda:
donda Featured By Owner Feb 2, 2012
Thank you!
Reply
:iconkasdren:
Kasdren Featured By Owner Feb 1, 2012  Student General Artist
LOL!!!
Reply
:icondonda:
donda Featured By Owner Feb 1, 2012
:)
Reply
:iconkasdren:
Kasdren Featured By Owner Feb 1, 2012  Student General Artist
:iconrasnippyplz: ~ really captain?
:iconracaptainplz: ~ QUESTION ME LOGIC SNIPPY?
:iconraflyingmachineplz: ~ wELL tHIS pLACE iS iN a gREAT nEighborhood!
:iconraengineerplz: ~ At least I do not have to make an air conditioner or heater...
Reply
:iconkhomaa:
Khomaa Featured By Owner Feb 1, 2012  Hobbyist Digital Artist
This is fantastic! What a find XD
I don't usually go for 'half-bath' but-
Reply
:icondonda:
donda Featured By Owner Feb 1, 2012
Thank you! Yes, I was very excited when I spotted it. :)
Reply
:iconkhomaa:
Khomaa Featured By Owner Feb 1, 2012  Hobbyist Digital Artist
Damn, I bet. Wish we had some ruins around where I live D:
Reply
:icondonda:
donda Featured By Owner Feb 2, 2012
Well, it's not terribly common around here, either. They just happened to be completely scraping that lot in preparation to build something else, and I happened to spot it when they were only partially done. There was actually a lot of random junk lying around, and I wanted to do more photos there, but it was all scraped clean before we had the time for another shoot a few days later.
Reply
:iconkhomaa:
Khomaa Featured By Owner Feb 2, 2012  Hobbyist Digital Artist
Aaaw boo :(
If only I knew people who would cosplay..oh the fun we'd have :,D

I'd like to cosplay at this years ACon. I gotta scower the site to see if there are cosplayers going. I met a ZeeCaptain cosplay at Izumi but I didn't even know who he was D: Luckily my friend did and encouraged my bf to take the photo [link]

/blabbering
Reply
:icondonda:
donda Featured By Owner Feb 3, 2012
Are you referring to Akon in Texas, or is there another con with a similar name? If you're talking about Akon, I might be going this year, and if I do, I will certainly be bringing Snippy.
Reply
:iconkhomaa:
Khomaa Featured By Owner Feb 4, 2012  Hobbyist Digital Artist
In Texas.
I wasn't sure how to spell it lol
OOOOH DOOOOO <33
The bf might get jealous but he'll live. I gotta have a photo with Snippy >: D

Me and a friend would like to attend as characters. Either She as ZeeC and me as Snip or just random ass Apoc people.
Reply
:icondonda:
donda Featured By Owner Feb 5, 2012
Well, see, I'm debating between Akon and AX because I have friends at both whom I would really like to see again, but I can only afford one out-of-state con a year. Though at this point, I may have to skip both because of a job.
It would be really awesome to meet another Snippy cosplayer, though.

Oh, though I just remembered my Engie cosplayer friend is definitely going to Akon. I'll ask her if she's planning on bringing Engie despite the Texas heat.
Reply
(1 Reply)
:iconpendragon-007:
Pendragon-007 Featured By Owner Feb 1, 2012  Hobbyist Photographer
YES! I've been waiting to see this!
Reply
:icondonda:
donda Featured By Owner Feb 1, 2012
:D
Reply
:iconapocalypticaya:
ApocalypticAya Featured By Owner Feb 1, 2012  Student Digital Artist
Great deal, Captian. But it's a little small for you and the minions ;3.
Reply
:icondonda:
donda Featured By Owner Feb 1, 2012
That's why he sold it off. :nod:
We were actually going to come back to this site and use the house for part of our "Horrible Life of Mr. Snippy" photo shoot, but it was gone by then.
Reply
:iconghostofminnesota:
GhostofMinnesota Featured By Owner Feb 1, 2012  Hobbyist Digital Artist
Oh my god that's amazing 8D
Reply
:icondonda:
donda Featured By Owner Feb 1, 2012
Thank you!
Reply
:iconavarus-lux:
Avarus-Lux Featured By Owner Feb 1, 2012  Hobbyist Artisan Crafter
crap... zee captain is becoming more real every day that passes... will he cause the end of the world that was predicted XD, awesome job.
Reply
:icondonda:
donda Featured By Owner Feb 1, 2012
We're DOOMED. D:
Haha, thanks!
Reply
:iconzeecaptein:
ZEECAPTEIN Featured By Owner Feb 1, 2012  Hobbyist Digital Artist
lol
Reply
:icondonda:
donda Featured By Owner Feb 1, 2012
:D
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 3648 × 2736




Details

Submitted on
February 1, 2012
Image Size
5.5 MB
Resolution
3648×2736
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,619
Favourites
108 (who?)
Comments
50
Downloads
28

Camera Data

Make
SONY
Model
DSC-T300
Shutter Speed
10/4000 second
Aperture
F/5.6
Focal Length
7 mm
ISO Speed
160
Date Taken
Jan 5, 2012, 12:00:08 PM
×